دوره تولید محتوا و محتوا نویسی
تولید محتوا برای علاقهمندان به محتوا و کارشناسان محتوا بسیار مهم است. اگر میخواهید با استفاده از قدرت کلمات، نظر مخاطب را جلب کنید، از رقبا سبقت بگیرید و منجر به رشد و فروش کسبوکار خود شوید، فرصت شرکت در این دوره تخصصی تولید محتوا را از دست ندهید.
برای صاحبان کسبوکارهای آنلاین و وبسایتهای فروشگاهی، تولید و نگارش محتوا یک ابزار بسیار موثر در جذب مشتریان، افزایش فروش و اعتبار برند است.
محتوانویسی یک اصل مهم در بازاریابی دیجیتال است بنابراین آموزش تولید محتوا اهمیت زیادی دارد که دلایل آن را در تصویر نام برده ایم
دوره تولید محتوا به دردتان میخورد اگر میخواهید…
* نوشتن محتوا جذاب و تاثیرگذار را از پایه و بهصورت اصولی یاد بگیرید.
* بهعنوان کارشناس و متخصص تولید محتوا، به مباحث مربوط به سئو محتوا و تولید محتوای سئو شده مسلط شوید.
* استراتژی و تکنیکهای بازاریابی محتوایی را یاد بگیرید.
* مسیر شغلی یک مدیر محتوا را بدانید.
* یاد بگیرید که چگونه داستان محصولاتتان را بنویسید.
در دوره محتوانویسی چه میگذرد؟
در دوره جامع تولید محتوا، از ابتداییترین مفاهیم شروع میکنیم و به شما میآموزیم که چگونه محتوای جذاب و کاربردی خلق کنید. با استفاده از مثالهای کاربردی، اصول و مبانی محتوا نویسی را یاد خواهید گرفت و با نحوه قصهگویی، ایدهپردازی، تعیین پرسونا و استراتژی محتوا آشنا خواهید شد.
دوره تولید محتوا سایت مناسب چه کسانی است؟
* افراد علاقهمند به محتوا و بازاریابی محتوا
* کسانی که قصد دارند بهعنوان کارشناس محتوا مشغول به کار شوند.
* صاحبین کسبوکارهای آنلاین و وبسایتهای فروشگاهی
* افرادی که میخواهند با استفاده از محتوا، به رشد و بهبود زندگی شغلی خود کمک کنند.
* افرادی که به دنبال یادگیری تدوین استراتژی محتوا هستند.
چه چیزهایی در این دوره یاد میگیرم؟
* مفاهیم و مبانی پایه محتوا
* روانشناسی مخاطب در مصرف محتوا
* مهارت نوشتن مقالههای فوقالعاده
* مهارت تحقیق کلمات کلیدی
* مهارت قصهگویی در نگارش محتوا
* جستجوی تصاویر و ویرایش آنها برای مقاله
* بهینهسازی محتوا برای مخاطب
* سئو محتوا برای موتورهای جستجو
* تمرین پرورش خلاقیت در نوشتن
* نحوۀ توزیع و ترویج محتوا
این شغل جای پیشرفت هم داره؟
معلومه که داره؛ یادگیری محتوا نویسی میتونه اولین قدمت برای ورود به یک مسیر جذاب و پرماجرا باشه. بعدش میتونی به پله بری بالاتر و به عنوان یک استراتژیست محتوا، کپیرایتر، مدیر بازاریابی محتوا، مشاور بازاریابی محتوا و … مشغول بهکار بشی و به مارکتینگ و برندینگ یک کسب و کار کمک کنی.