آشنایی با مدیریت شبکههای اجتماعی
در سال 2021، 91.9 درصد کمپانیهای آمریکایی با بیش از 100 نفر کارمند، از شبکههای اجتماعی به عنوان ابزار مارکتینگ استفاده میکنند. امروزه، حضور و فعالیت کسب و کارها در شبکههای مجازی لازمه پیشرفت برندهاست. فضای مجازی فرصتی است رایگان برای جذب مشتریهای جدید و ایجاد رابطهای پایدار با مخاطبین برند. کسب و کارها میتوانند با استفاده درست از سوشال مدیا جایگاهی ماندگار و مشخص در بازار پیدا کنند.
توضیحات دوره آشنایی با مدیریت شبکههای اجتماعی
در دوره آنلاین «آشنایی با مدیریت شبکههای اجتماعی» مدرسه اینورس، شما با بازاریابی محتوا، برند و پرسونا، مدل AIDA، گردونه بازاریابی و سفر مشتری آشنا میشوید. در ادامه استراتژیهای شبکههای اجتماعی را مورد بررسی قرار میدهیم و شما با ماموریتهای کسب و کار، هدفگذاری و چگونگی هدفگذاری و بودجهبندی آشنا میشوید. سپس، رصد کردن و شنیدن را در شبکههای اجتماعی یاد میگیرید و با مدیریت و ایجاد تعامل درست و با استراتژی بین برند و مخاطبین آشنا میشوید. بعد، اصول تولید محتوا را یاد میگیرید و نحوه اجرای استراتژیها با در نظر گرفتن اهمیت صدا و لحن برند را یاد میگیرید. در این دوره، شما با تکنیکهای تولید محتوا در شبکههای اجتماعی آشنا میشوید و نهایتا ارزیابی شاخصهای اینستاگرام، توییتر و فیسبوک را یاد میگیرید. در آخر به صورت Case Study، چند نمونه را مورد بررسی، تحیلی و مطالعه قرار میدهیم. مباحث این دوره به صورت تئوری آموزش داده میشوند و مطالعه جانبی و نمونههای بیشتر، به شما کمک میکند مباحث را کامل درک کرده و بتوانید در فضای مجازی فعالیت موفقی داشته باشید و یا در بخش Social Media Marketing کسب و کارها شروع به فعالیت کنید.
مخاطبین دوره آشنایی با مدیریت شبکههای اجتماعی
این دوره برای صاحبان کسب و کارها و فعالان حیطههای بازاریابی، تبلیغات و تولید محتوا مناسب است.
ملزومات دوره
* این دوره لازمه خاصی ندارد.
پیش نیاز دوره
* آشنایی ابتدایی با شبکههای اجتماعی
* مدل آموزشی دوره
* مباحث این دوره به صورت تئوری آموزش داده میشوند.
خروجی دوره
با گذراندن این دوره شما اطلاعات جامعی نسبت به مدیریت شبکههای اجتماعی پیدا میکنید و میتوانید در بخش سوشال مدیا کسب و کارها شروع به فعالیت و کسب درآمد کنید.