تصویر دوره
گروه مشاغل
منشی امور پزشکی
2,300,000 تومان
فرقی ندارد
روزهای زوج
روزهای فرد
هرروز
فرقی ندارد
8-11
11-14
14-17
17-20

تقاضای روز افزون خدمات پزشکی و بالا رفتن تعداد بیماران مراجعه کننده به پزشکان متخصص، روز به روز نیاز به یک فرد با تجربه و آموزش دیده با ویژگی های خاص جهت اداره نمودن این مطب ها را افزایش می دهد. منشی ها در فیلد پزشکی در کلینیک ها، بیمارستان ها، مطب ها و درمانگاه های بهداشتی درمانی مشغول به کار هستند و برای پرداختن به این شغل، باید علاوه بر مهارتهای خاص منشی گری، دارای برخی از اطلاعات در زمینه پزشکی و روابط عمومی باشند. زیرا به دلیل ارتباط مستقیم با بیماران باید بتوانند با آنان به خوبی ارتباط برقرار کرده و قادر به پاسخگویی به سؤالات آنان باشند

منشی پزشکی

وظایف

 

* برنامه ریزی و قطعی کردن قرار ملاقات جهت معاینه، جراحی و مشاوره پزشکی.

 

* جمع آوری و ثبت جدول ها، گزارش ها و مکاتبه های پزشکی با ماشین تحریر یا کامپیوتر شخصی.

 

* دریافت پیغام ها و اسناد مانند نتایج آزمایشگاه و ارجاع آن ها به کارکنان مربوطه.

 

* خوش آمد گویی به مراجعان و مشخص کردن نوع کار آن ها و ارجاع آنان به کارکنان مربوطه.

 

* مصاحبه با بیماران برای تکمیل اسناد، تاریخچه بیماری و فرم هایی مانند:فرم مصرف دارو و بیمه.

 

* نگهداری اسناد پزشکی، تاریخچه فنی و پرونده مکاتبه ها

 

منشی پزشکی

سرفصل ها:

1-کلیات ومفاهیم منشی گری

2-مدیریت دفتری پزشکی

3-مدیریت ارتباطات با محیط های بهداشتی،درمانی

4-پرونده پزشکی،نامه نگاری وبایگانی

5-حسابداری مطب وموسسات پزشکی

6-آشنایی با بیمه ها

7-ضوابط ایمنی وبهداشت درمطب های پزشکی

8-کامپیوتر وتجهیزات دفتری

9-کاربری تجهیزات پزشکی درمحیط های درمانی

10-کارآموزی درمراکز درمانی

11 -مهارت های ارتباطی ومشتری مداری

 

منشی پزشکی

آموزش منشی گری مطب

منشی گری مطب یکی از شاخه های پرطرفدار در دوره آموزش منشی گری محسوب می شود که بازار کار خیلی خوبی هم دارد، و شما با گزراندن دوره منشی گری آمادگی لازم را جهت استخدام به عنوان منشی مطب پیدا خواهید کرد.

 

منشی پزشکی

مهارت های مورد نیاز یک منشی درجه ۱

منشی می بایست از انواع شیوه های مدیریت آگاهی داشته ، همینطور مهارت در ارتباطات، تسلط در مکاتبات اداری و بایگانی اسناد ، سازماندهی جلسات و مجالس رسمی داشته ، مسلط بر مهارت های انسانی  و مهارت ارتباط تلفنی و غیر حضوری باشد، اطلاعات مناسبی در مورد حسابداری و اصول مالی داشته باشد و کاملا مسلط بر کار با کامپیوتر و مجموعه نرم افزارهای آفیس باشد .