تصویر دوره
گروه مشاغل
فروشنده گوشی تلفن همراه
2,100,000 تومان
فرقی ندارد
روزهای زوج
روزهای فرد
هرروز
فرقی ندارد
8-11
11-14
14-17
17-20

چرا باید آموزش فروشندگی موبایل را یاد بگیریم

در بسیاری از مواقع بدلیل عدم توانایی در برقراری ارتباط با مشتری ، به راحتی مشتری را از دست داده ایم. یا بدلیل عدم شناسایی نیاز مشتری نمی توانیم پیشنهاد درستی به وی داشته باشیم. و یا بدلیل عدم تمرکز و اختصاص وقت به مشتری در فروش موفق نمی شویم.

کسب رضایت مشتری به عوامل زیادی بستگی دارد که فروشنده در صورت عدم توجه به آنها قطعا رضایت مشتری را نمی تواند بدست بیاورد.

 

”فروشنده

از آموزش فروشندگی موبایل تا اعتماد سازی

من توی کسب و کار موبایل فروشی چیزی که دیدم اینکه معمولا نگاه میکنه فروشنده به اینکه چی الان موجود داره،  همونو به مشتری بفروشه اگه قرار باشه یه مشتری دائما از مغازه شما خرید کنه حتما باید از خریدی که انجام داده راضی باشه تا هم باز سراغ شما بیاد و هم شما رو به دیگران معرفی کنه برای این کار ما نیاز داریم که مشاوره دلسوزانه به مشتری ارائه کنیم. در واقع به جای اینکه دنبال فروش باشیم اول به دنبال مشاوره دادن باشیم اعتماد سازی برای مشتری رکن اول آموزش فروشندگی موبایله و این اعتماد سازی ساده ایجاد نمیشه

 

”فروشنده

نیازسنجی در فروشندگی موبایل

لازمه که نیاز سنجی درستی از مشتری داشته باشیم اینکه چه قدر این نیاز سنجی درست انجام میشه بستگی به ما به عنوان یک فروشنده موبایل داره. مثلا من بارها دیدم که برای یک خانومی که یک گوشی هوشمند و با رم سه گیگا بایت و حافظه نهایتا ۳۲ گیگ هم زیادشه مشتری جنسی را معرفی کرده که فقط به درد یه پسره ۱۴ ساله گیمر میخوره. چرا چون اون بیشتر براش سود داره در صورتی که اوضاع مالی اون مشتری هم اونقدر خوب نیست خب طبیعتا این نیاز سنجی اگه درست انجام بشه این موارد پیش نمیاد ما باید مشتری را با سوالات درست نیاز سنجی کنیم و بعد بهش گزینه ای رو پیشنهاد بدیم که فارغ از سودی که برای ما داره بهترین گزینه برای مشتری باشه

 

نکات بسیار مهمی وجود دارد که می تواند اهمیت آموزش فروشندگی را نمایان کند قطعا با یک بار آموزش تاثیر آن را در قدرت شما در فروش مشاهده خواهید کرد